"פאשיסטית", "תומכת טרור", הח"כיות התקוטטו בוועדה

    אבי יעקב No Comments on "פאשיסטית", "תומכת טרור", הח"כיות התקוטטו בוועדה

    הח"כית הערבייה תקפה את הח"כית מהציונות הדתית: "פאשיסטית עם שמלה וכיסוי ראש", האחרונה לא נשארה חייבת והשיבה: ""תומכת טרור, לא תשתיקו אותנו"

    צילום: ערוץ הכנסת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומה בוועדה: חילופי דברים קשים נרשמו היום בוועדה המיוחדת בכנסת בין חברת הכנסת בין ח"כ לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית לח"כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת, לאחר שהאחרונה כינתה אותה בבוז "פאשיסטית עם שמלה וכיסוי ראש".

    הכל החל לאחר שח"כ תומא סלימאן צעקה לח"כ סון הר-מלך, "כל החיים סובלת מאנשים כמוכם, תפסיקי כבר". בתגובה השיבה לה ח"כ טלי גוטליב מהליכוד: "את קיבלת פה זכות בלתי רגילה להיות בפרלמנט כשאת חותכת תחתינו וקראת כיבוש".

    הטונים עלו חיש מהר וחילופי צעקות החלו: "בזכותך קיבלתי את זה, בינתיים מי שרוצח ילדים אנחנו יודעים מי זה", צעקה תומא סלימאן לעבר סון הר מלך, שהשיבה לה:" אנחנו זוכרים טוב מי רצח את משפחת פוגל, כל יום את הולכת ותומכת בשהידים שלך, מחבלים, תומכי טרור. אתם לא תשתיקו אותנו, לא תטשטשו ולא תבלבלו, לא קונים יותר את השקר שלכם".

    כאן התפרצה ח"כ תומא סלימאן, וצעקה לעבר סון הר-מלך "פאשיסטית עם שמלה וכיסוי ראש. פעם היו פשיסטים עם חליפות עכשיו עם שמלות. מתכסים בדת כדי להיות פשיסטים".

    ח"כ לימור סון הר-מלך מסרה בתגובה: "האמירה השערורייתית של תומכת הטרור ח"כ תומא סלימאן בועדה היא עדות נוספת לכך שאין מקום לאנשים כאלו בכנסת ישראל. מדובר באישה, תומכת טרור על מלא, שרק לאחרונה היללה את מחבלי גוב האריות וכינתה אותם "השהידים שלנו".

    "במדינה נורמטיבית אנשים שכאלה היו מגורשים מהמדינה ואזרחותם הייתה נשללת לאלתר. לצערנו, כאן בישראל הם נמצאים בפרלמנט, הודות להכשר בג"ץ שפסל מהתמודדות לכנסת יהודים צדיקים אוהבי ישראל והכשיר תומכי טרור. בכנסת הקרובה נפעל לשנות את המציאות המקוממת הזאת", אמרה סון הר מלך.



    0 תגובות